Doprava ZDARMA od 1 500 Kč | 2 měsíce na vráceníZákaznický servis[email protected]|+420 468 006 311
0
0

Zásilkovna na adresu

Kolik produktů mohu vložit do košíku, aby bylo možné zvolit Zásilkovnu na adresu?
Dohromady je možné vložit celkem osm produktů (včetně dárků) do objednávky, aby bylo možné použít dopravu Zásilkovna na adresu v košíku.

Kdy bude zásilka doručena?
98 % zásilek směřujících na adresu v ČR je doručeno v režimu D+1, pokud odešlete objednávky do 12:30. Jakmile kurýr vaši zásilku naloží, obdržíte notifikaci s informací o doručení s přesností na 90 minut.

Co se stane, když mě kurýr nezastihne?
Kurýr vám bude volat, že je na místě. Pokud zde právě nebudete, můžete se s ním domluvit na uložení zásilky na vybraném výdejním místě Zásilkovny v okolí. Jestliže hovor nepřijmete, kurýr zásilku uloží na výdejním místě Zásilkovny nejbližším doručovací adrese, kde si zásilku následně můžete vyzvednout.

Kde můžu sledovat pohyb mé zásilky?
Na webové adrese https://tracking.packeta.com/tracking/search a také v mobilní aplikaci Zásilkovna. V podrobném trackování zásilky je zaznamenán i čas telefonických hovorů od řidičů Zásilkovny a další detaily.

Proč jen jeden pokus o doručení?
Cílem je, aby zákazník měl zásilku co nejdříve u sebe. Proto po neúspěšném pokusu o doručení je obratem uložena na nejbližší výdejní místo Zásilkovny, kde si ji zákazník může třeba ještě tentýž den vyzvednout.

Musím se kurýrovi při doručení zásilky nějako prokazovat?
Není třeba ukazovat žádný doklad totožnosti ani se nikde podepisovat.