Výrobek mi přišel poškozený
Pokud je zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, informujte, prosím, co nejdříve buď přepravce, (viz. info u dopravců) nebo naši společnost. Pokud je to možné, kontaktujte nás okamžitě po zjištění problému, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci. Pokud je zboží poškozeno nebo došlo ke ztrátě balíčku a využili jste naši službu Pojištění balíčku, kontaktujte naši zákaznickou linku a my vám obratem pošleme nové zboží.
- Česká pošta: oznamte osobně nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky na kterékoliv poště. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána.
- InTime: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 246 092 912, nebo na e-mail [email protected]
- PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 225 331 500, nebo na e-mail [email protected], [email protected]
- Uloženka: oznamte osobně do 2 pracovních dnů na pobočce
Potřebujete poradit?
Kontaktujte naši zákaznickou podporu telefonem nebo emailem.
Často kladené dotazy
Pokud má balíček viditelně poškozený obal, nemusí to znamenat, že výrobek uvnitř je poškozený. V případě, že se rozhodnete takový balíček převzít, nezapomeňte sepsat s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu.
V případě, že máte pochybnost zda je výrobek uvnitř balíčku v pořádku balíček od dopravce nepřebírejte a kontaktujte zákaznickou linku na výše uvedeném telefonním čísle nebo pomocí kontaktního formuláře. Zajistíme vám zaslání nového výrobku.
Pro urychlení vyřízení vašeho požadavku nám pomůže, když uvedete číslo objednávky a připojíte fotografie balení výrobku a poškození výrobku.
Nejvhodnější způsob vrácení výrobku se dozvíte na naší zákaznické lince. Všeobecně platí, že poškozený výrobek můžete vrátit na našich výdejnách nebo poslat na reklamační oddělení.