Výrobek mi přišel poškozený
Pokud je zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, informujte, prosím, co nejdříve buď přepravce, (viz. info u dopravců) nebo naši společnost. Pokud je to možné, kontaktujte nás okamžitě po zjištění problému, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci.
- Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
- Česká pošta: oznamte nám v den doručení na reklamace@prozdravi.cz. Vyplňte a podepište Plnou moc (ke stažení ZDE), kterou předejte spolu se zásilkou na jakékoliv pobočce pošty do 48 hodin od doručení. Vyřízení reklamace přechází na nás.
- InTime: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 246 092 912, nebo na e-mail reklamace@intime.cz
- PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 225 331 500, nebo na e-mail reklamace@ppl.cz, info@ppl.cz
- Uloženka: oznamte osobně do 2 pracovních dnů na pobočce
Potřebujete poradit?
Kontaktujte naši zákaznickou podporu telefonem nebo emailem.
Po-Pá 8-20 hod
So-Ne 10-18 hod
Často kladené dotazy
Pokud má výrobek viditelně poškozený obal, nemusí to znamenat, že výrobek uvnitř je poškozený. Výrobek můžete od dopravce převzít, ale sepište s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu.
V případě, že máte pochybnost, zda je výrobek uvnitř balení v pořádku, výrobek od dopravce nepřebírejte a kontaktujte zákaznickou linku na výše uvedeném telefonním čísle nebo pomocí kontaktního formuláře. Zajistíme vám zaslání nového výrobku.
Pro urychlení vyřízení vašeho požadavku nám pomůže, když vyplníte výše uvedený kontaktní formulář a připojíte fotografie balení výrobku a poškození výrobku.
Nejvhodnější způsob vrácení výrobku se dozvíte na naší zákaznické lince. Všeobecně platí, že poškozený výrobek můžete vrátit na našich výdejnách nebo poslat na reklamační oddělení.