Doprava ZDARMA od 1 500 Kč | 2 měsíce na vráceníZákaznický servis[email protected]|+420 468 006 311
0
0

Výrobek mi přišel poškozený

Pokud je zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, informujte, prosím, co nejdříve buď přepravce, (viz. info u dopravců) nebo naši společnost. Pokud je to možné, kontaktujte nás okamžitě po zjištění problému, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci. Pokud je zboží poškozeno nebo došlo ke ztrátě balíčku a využili jste naši službu Pojištění balíčku, kontaktujte naši zákaznickou linku a my vám obratem pošleme nové zboží.

Vyberte, kde chcete výrobek vrátit

Potřebujete poradit?

Kontaktujte naši zákaznickou podporu telefonem nebo emailem

Pondělí - Pátek 8-18 hod.
Sobota 10-16 hod.

Často kladené dotazy