Knihy Zhubněte jednou provždy 3 (Mgr. Antónia Mačingová)

2017-06-26 09:01:34

Zatím jsem četla pouze 1. díl knihy Zhubněte jednou provždy a zakousla jsem se do toho opravdu vážně, zbývají mi ještě asi dva měsíce práce s touto knihou (stravuji se podle ní). Jsem velmi mile překvapena, protože mi velmi vyhovuje a tak s ní stále pracuji. Potom postupně přejdu na další dva díly. Předpokládám, že budou stejně úspěšné. Celkově jsem velmi spokojena.

2016-11-09 13:18:54

Knihu Zhubněte jednou provždy od paní Mačingové používáme i s manželkou a jsme velmi spokojeni. Nemáme sice takové výsledky, ale nikdy jsme nevěřili, že zelenina a pokrmy se zeleninou jsou tak chutné.

2016-10-25 14:06:29

S knihou Zhubněte jednou provždy jsem spokojená. Našla jsem v ní rady a nové recepty jak upravovat zeleninu.

2016-10-21 09:36:40

Vyzkoušela jsem 28denní očistnou kůru podle knihy Zhubněte jednou provždy. Snažila jsem se vše přesně dodržet, což zase tak těžké nebylo, jídla jsou docela chutná. A je pravda, že vůbec není chuť na sladké a vůbec jsem netrpěla hladem. Ze 74 kg jsem zhubla na 69 kg, ale v pase jsem ubrala skoro 10 cm, což bylo hned vidět. Teď mám "schůdek", na dovolené jsem se snažila z jídelníčku vybírat zdravější jídla a nepřibrala jsem. Určitě si zase zopakuji očistnou kůru.

2016-10-18 09:31:23

Kniha Zhubněte jednou provždy je úžasná.

2016-10-18 09:20:29

Dobrý den, prostudovala jsem si knihu Zhubněte jednou provždy velice důkladně. Změnila jsem stravovací návyky a opravdu to funguje. V pase jsem ztratila 10 cm a ze svých 108 kg mám v současné době 96 kg. Je to paráda. Cítím se velice dobře a jsem vděčná, že jsem si tuto knihu pořídila.

2016-10-17 14:02:14

S knihou paní Mačingové Zhubněte jednou provždy jsem velmi spokojena, splnila veškerá očekávání. Díky jejímu očistnému stravovacímu programu již nemám oteklá a zarudlá lýtka.

2016-10-13 10:31:02

S produkty jsem spokojená. Čaj je kvalitní. Z knihy Zhubněte jednou provždy 1 jsem nadšená a chci si u vás objednat i další díl + ještě jednu knihu pro maminku, která chce nový způsob stravování zkusit také.

2016-10-10 10:29:14

Ráda se podělím o pozitivní změnu v mém životě především díky knize Zhubněte jednou provždy, neboť jsem se dala do celkové očisty organismu po několikaměsíčním marodění a výsledek je naprosto jedinečný. Nedávno jsem zakoupila ještě kvalitní odšťavňovač a již jsem pozitivní změnou životosprávy "nakazila" svoji mamku a dvě kolegyně z práce. A hlavně se po několika letech cítím opět dobře. Mockrát děkuji.

2016-10-07 12:52:48

S knihou Zhubněte jednou provždy jsem maximálně spokojena. Absolvovala jsem již 28 denní harmonizující program a nyní již absolvuji čtvrtý týden schůdkové metody. Vyhovuje mi, že vím, co si dám k snídani, obědu a k večeři a dle toho si mohu i plánovaně nakoupit. Kila i míry jdou dolů i když nepotřebuji moc, začínala jsem na 65 kg. Strava mi moc chutná.