Získejte DOPRAVU ZDARMA s nákupem produktů Terezia Company nad hodnotu objednávky 499 kč.

Knihy Tvoje dítě jako šance pro tebe (Ing. Zdeňka Jordánová)

2017-12-22 08:33:43

S knihou Tvoje dítě jako šance pro tebe jsem moc spokojena a trochu lituji, že se mi do ruky nedostala dříve. Mám už dvě starší děti a knihu jsem objevila až u mého třetího miminka. Doporučila bych ji všem nastávajícím maminkám, aby si uvědomily, že miminko je plnohodnotná bytost (a to již v prenatálním období) a né jen "dítě".

2016-09-19 13:33:39

Kniha Tvoje dítě jako šance pro tebe je vynikající, maximální spokojenost všech čtenářů.

2014-02-04 09:38:54

2013-12-16 11:40:20

Kniha Tvoje dítě jako šance pro tebe je určena lidem s velkou vnímavostí. Není pro materiálně orientované jedince. Mně osobně se velmi líbila. Je pro vyspělejší čtenáře.

2013-12-09 12:13:33

Kniha Tvoje dítě jako šance pro tebe je skvělá, pomohla mi pochopit spoustu věcí o mé osobě stejně jako o druhých lidech. Hledala jsem něco, abych pochopila souvislosti tykajicí se me dvouleté holčičky. Knihy, které radí, jak máte vychovávat vlastní dítě, aniž by autor znal vás nebo vaše dítě, je spousta, ale tahle je jiná. Je to zamyšlení nad vaším životem a v případě nespokojenosti, jak tento stav změnit. Tato kniha je balzám pro duši. Chci si postupně objednat všechny knihy této autorky. Knihu jsem objevila náhodou a jsem za to velmi ráda. Kniha je levná. Vhodné pro všechny lidi na této planetě.

2013-01-18 10:16:40

Dobrý den, některé knihy jsem měla jako dárek a věřím, že obdarovaným udělaly radost. Já sama jsem se začetla do titulu Tvoje dítě jako šance pro tebe. Jsem na mateřské a užívám si pětiměsíčního syna. Dost se zajímám o takříkajíc duševno a tato kniha mne oslovila. Vím, že moje dítě je mé zrcadlo a zkrze něj se hodně učím.

2012-12-17 12:54:39

Kniha Tvoje dítě jako šance pro Tebe je výborná, doporučuji, našla jsem tam spoustu odpovědí na otázky, které mě tížily ohledně našeho dvouletého synka.

2012-10-30 00:00:00

Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Koupila jsem si obě níže uvedené knihy, bohužel, zatím mám rozečtenou pouze jednu a to Tvoje dítě jako šance pro tebe, proto Vám můžu poskytnout informace pouze k jedné knize. Jde o knihu plnou praktických rad i postřehů ze života, vč. doložených případů, které se skutečně staly, což velmi oceňuji. Každý si však musí udělat názor sám, já osobně se s něčím neztotožňuji, nad spoustou věcí přemýšlím, hodně věcí je mi blízkých a beru si je k srdci. Každopádně jde o velmi zajímavé a přijemné čtení. Vřele doporučuji...

2012-10-30 00:00:00

S knihou Tvoje dítě jako šance pro tebe jsem byla velmi spokojena. Doporučuji.

2012-10-30 00:00:00

Dobrý den, obě knihy - Tvoje dítě jako šance pro tebe a Ájurvéda - medicína zdraví a dlouhověkosti v praxi českého lékaře - jsou skvělé, se službami vaší společnosti jsem spokojená, ráda budu ve spolupráci pokračovat. Děkuji a přeji hodně úspěchů v roce 2012.