Prozdravi.cz se vám snažíme přizpůsobit na míru. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ nebo do prostoru mimo lištu souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit veškerá nastavení v Nastavení soukromí

Získejte DOPRAVU ZDARMA s nákupem produktů značky Astina

Knihy Souvislosti (Ing. Zdeňka Jordánová)

2014-09-22 09:06:36

S knihami Cesta staletími, Spratek aneb "Bude to podle mě", Souvislosti, Poznej svůj cíl, Já řídím, Moje peníze a Láska jsem velmi spokojená. Některé knihy jsem darovala právě pro obohacení a vlastní náhled do sama sebe. Autorka výstižně popisuje, na co jsme už třeba sami přišli, a potřebujeme to jen připomenout, dává věci do logických souvislostí. Její knihy by měl mít v knihovně každý.

2014-02-04 09:38:14

Všechny zakoupené knihy - Spratek aneb "Bude to podle mě", Muž nebo žena?, Souvislosti, Moje peníze, Láska a Tvoje dítě jako šance pro tebe jsem přečetla a jsem nadšená. Kdo hledá odpovědi a souvislosti, kdo se nechce vymlouvat na nepřízeň osudu, kdo si chce život užívat a né ho jen prožívat, tak pro toho jsou tyto knihy. Měl by si je přečíst každý, ale bohužel né každý je schopný přiznat, že je něco špatně s ním a né s ostatními. Já knihy přečetla jedním dechem a jsou obrovskou výzvou se někam posunout, pro všechny!!!

2013-11-06 10:40:46

2013-09-16 10:09:02

Knihy od Zdeňky Jordánové jsou nádheré a měl by si je přečíst každý. Mně osobně daly hodně. A jak sama autorka píše, po přečtení knížek už nikdy člověk nezůstane stejný:) Vysvětlilo a omluvilo mi to plno věcí, které se dějí kolem nás a věřím, že v životě se nedějí věci náhodou. Vše má svůj smysl. S nákupem u vás jsem byla moc spokojená.

2012-10-30 00:00:00

Dobrý den, děkuji za dotaz, knihy, které jsem si od Vás koupila mě udělaly velkou radost, měla jsem představu, co si kupuji, ale předčilo to mé očekávání. Knihy Souvislosti, Poznej svůj cíl, Já řídím mi obohatily život, spoustu věcí jsem si uvědomila. Myslím, že díky nim žiju intenzivněji, lépe. Snažím se být každým dnem lepším člověkem a mít takový i svůj život. Z těchto cenných pokladů jsem získala spousty inspirace, chuti, síly, lásky...získala jsem sama sebe, hodně se mi změnil život, žiji prostě krásně :o))). A můj vnitřní klid má vliv na okolí, takže to pomáhá nejen mě, ale všem okolo. Děkuji.

2012-10-30 00:00:00

Dobrý den, děkuji za Váš e-mail. Všechny knížky od Zdeňky Jordánové, které jsem si u Vás objednala (Souvislosti, Já řídím, Poznej svůj cíl) jsou velmi zajímavé, krásné, poučné. Všem je můžu jen a jen DOPORUČIT :o)

2012-10-30 00:00:00

Knihy Já řídímLáskaMoje penízeMuž nebo žena?SouvislostiCesta staletími jsou velice dobré, mohu je všem vřele doporučit. Jsem velice spokojená.