GREEN FRIDAY - slevy až - 70 % pouze tento týden.
Doprava ZDARMA od 2 000 Kč  | 2 měsíce na vrácení

Knihy Poznej svůj cíl (Ing. Zdeňka Jordánová)

2014-09-22 09:06:47

2014-08-26 15:14:27

Kniha Poznej svůj cíl je úžasná a jedinečná, otevřela mi brány k mému velkému cíli a viděla jsem sama sebe v každé kapitole. Vřele doporučuji všem ostatním, určitě stojí za to a věřím, že pomůže obrátit život i dalším lidičkám, kteří cítí svoji lepší budoucnost v nedohlednu. Autorka vystihuje reálný život se vším všudy, výstižně a pravdivě. Stačí se jen spolu s ní do knihy začíst a bude vám vše na 100% jasné. Určitě doporučuji a u mě velká spokojenost!!!

2014-05-20 09:52:00

S knihami Poznej svůj cíl a Láska jsem velmi spokojena.

2013-11-06 10:42:06

2013-01-28 13:09:34

Knížky Spratek, Poznej svůj cíl a Já řídím jsou skvělé, každému doporučuji :-)

2012-12-17 13:03:14

Poznej svůj cíl je úžasná kniha, která se čte sama. Kupovala jsem ji jako dárek a jsem si jistá, že dotyčnému úplně změní pohled na svět. Knížka je o tom, jak být sám sebou a žít svůj vlastní život. Opravdu mi moc pomohla v těžkém období mého života.

2012-12-05 08:03:14

Zakoupil jsem knihy Moje peníze (Ing. Zdeňka Jordánová) a Poznej svůj cíl (Ing. Zdeňka Jordánová). Jsem spokojen a obohacen :-)

2012-10-30 00:00:00