Získejte DOPRAVU ZDARMA s nákupem produktů Terezia Company nad hodnotu objednávky 499 kč.

Knihy Mým marodům (MUDr. Jan Hnízdil)

2017-11-23 14:30:16

V knize Mým marodům jsou mnohé velmi zajímavé úvahy jistě zkušeného lékaře. Pamatuji si dříve tzv. rodinné lékaře, kteří neléčili jen prášky, ale rodinu znali dobře. Pomocí těchto znalostí mohli působit na psychyku léčené osoby. Myslím, že tato metoda byla účinná a je dobře s ní seznámit hlavně mladší generaci. O to se tato kniha snaží a uvádí i dost v praxi uskutečněných příkladů. S knihou jsem spokojen, mimo poučení je psána i velmi čtivým slohem. Jednoznačně lze podle mne označit knihu za úspěšnou. Čtenář se zde poučí i pobaví.

2016-10-18 14:13:58

Knihu Mým marodům jsem přečetla jedním dechem. Jsou to sice vybrané články, které jsou též i v jiné knize, ale přineslo mi to jiný pohled na to, jak se mám starat o své zdraví. Jen tak dál.

2016-10-05 12:51:43

Kniha od MUDR. Jana Hnízdila (všechny) je studnice názorů z praxe. Je to zvláštní pohled na ČLOVĚKA a medicínu. Tyto informace vám žádný z obvoďáků neřekne. Asi nevědí nebo jen vydělávají. Člověk se v medicíně úpně ztrácí.
A teď jedno sobecké přání: Více "Hnízdilů".

2014-06-17 07:17:40

Knihy Mým marodům a Super potraviny mě velmi zaujaly.

2014-05-09 13:00:46

S vaší službou jsem spokojená. Využila jsem ji teprve poprvé a určitě ne naposledy.

2014-03-31 11:10:06

Knihu od MUDr. Hnízdila Mým marodům jsem přečetla jedním dechem.

2014-01-17 09:04:18

Knihu "Mým marodům" jsem přečetla jedním dechem a jeden kousek jsem věnovala jako vánoční dárek a podle statusů obdarovaného na FB padl taktéž na úrodnou půdu a rozšířil obzory dalším lidem. Jsem velkou obdivovatelkou MUDr. Jana Hnízdila a šířit jeho poznatky a postoje mi přijde jako smysluplně investovaná energie. Příliš mnoho se oddáváme lékařům a spoléháme na jejich "diagnózy". MUDr. Jan Hnízdil se nebojí poukázat na to, že jsme často jen body v tržním mechanismu a i diagnóza může být pouhým byznysem. Vážím si ho jako člověka a smekám před jeho odvahou. Určitě doporučuji přečíst především všem pacientům, kteří jsou léčeni, ale vyléčení nepřichází :-) Doporučuji doporučovat :-)

2013-12-17 08:36:46

Bio Mladý ječmen prášek užívá dcera, která má miminko a kojí a já osobně (aktivní padesátnice). Obě máme subjektivně velmi dobrý pocit. Jsme zdravé, vyhýbají se nám nachlazení a nemoci. Bio Karité balzám Atopikderm používá dcera pro 5 měsíčního syna na atopický ekzém. Střídá ho s výrobky Bioderma a je ve srovnatelné a dobré kvalitě. V našem případě ekzém nezmizí, ale lepší se po použití masti. Se souhlasem dětské lékařky teď začínají přidávat malé množství Bio ječmene do příkrmů pro malého. Kniha Mým marodům je skvělá a splnila moje očekávání. Jsem příznivcem názorů MUDr. Hnízdila a přístupu ke zdraví, takže opět spokojenost.

2013-11-14 12:20:05

Asi vás překvapím, ale knihy Co s doktorem a Mým marodům mi doporučila lékařka na plicním oddělení v Litomyšli. Nejsem zrovna příznivcem takové literatury. Ale bylo na mě už na první pohled vidět, jak mě trápí psychické problémy a z hlavně to byl důvod všech mých nemocí v posledních letech. Mimo jiné právě i proto jsem skončila u výborné doktorky na plicním, ale i jinde. Tyto dvě knížky - hlavně Mým marodům od MUDr. Jana Hnízdila - mě přesvědčily o tom, že je to tak a musím řešit sama sebe od základu, což v 54 letech není vůbec jednoduché. Jsem na začátku a vámi dodané knížky mi moc pomohly pochopit, že nejen materiální hodnoty jsou v životě důležité. Díky za ně.

2013-09-24 08:05:29

Knížky - Jak léčit nemoc šílené medicíny, Bolesti zad: mýty a realita a Mým marodům jsem s velkým zájmem četla a byla jsem velice spokojená. Kupovala jsem je pro své rodiče jako dárek. Také se jim knížky moc líbily. Od MUDr. J. Hnízdila jsem četla několik článků a viděla o něm pořad v televizi, tak jsem se snažila sehnat i knihy, které vydal. Doporučuji je k přečtení i svým známým.