Prozdravi.cz se vám snažíme přizpůsobit na míru. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ nebo do prostoru mimo lištu souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit veškerá nastavení v Nastavení soukromí

Knihy Moje peníze (Ing. Zdeňka Jordánová)

2014-09-22 09:07:17

S knihami Cesta staletími, Spratek aneb "Bude to podle mě", Souvislosti, Poznej svůj cíl, Já řídím, Moje peníze a Láska jsem velmi spokojená. Některé knihy jsem darovala právě pro obohacení a vlastní náhled do sama sebe. Autorka výstižně popisuje, na co jsme už třeba sami přišli, a potřebujeme to jen připomenout, dává věci do logických souvislostí. Její knihy by měl mít v knihovně každý.

2014-02-04 09:38:26

Všechny zakoupené knihy - Spratek aneb "Bude to podle mě", Muž nebo žena?, Souvislosti, Moje peníze, Láska a Tvoje dítě jako šance pro tebe jsem přečetla a jsem nadšená. Kdo hledá odpovědi a souvislosti, kdo se nechce vymlouvat na nepřízeň osudu, kdo si chce život užívat a né ho jen prožívat, tak pro toho jsou tyto knihy. Měl by si je přečíst každý, ale bohužel né každý je schopný přiznat, že je něco špatně s ním a né s ostatními. Já knihy přečetla jedním dechem a jsou obrovskou výzvou se někam posunout, pro všechny!!!

2012-12-05 08:03:05

Zakoupil jsem knihy Moje peníze (Ing. Zdeňka Jordánová) a Poznej svůj cíl (Ing. Zdeňka Jordánová). Jsem spokojen a obohacen :-)

2012-10-30 00:00:00

Knihy Já řídímLáskaMoje penízeMuž nebo žena?SouvislostiCesta staletími jsou velice dobré, mohu je všem vřele doporučit. Jsem velice spokojená.

2009-11-01 00:00:00

Dobrý den, knihy Z. Jordánové Poznej svůj cíl, Moje peníze a Tvoje dítě jako šance pro tebe znám a četla jsem je. Protože mě velmi oslovily a zaujaly, rozhodla jsem se je koupit svým kolegům, partnerům, jako motivaci k jejich práci. Všichni obdarovaní byli též spokojeni a knihy se jim líbily.