MiraTes Test na zjištění krevní skupiny 1 ks

2016-10-12 14:55:20

Krevní test splnil účel. S výrobkem jsem byla spokojená. Člověk musí být jen hodně opatný, protože má jen jeden pokus. Za ty peníze by tam mohly být zkušební papírky a jehly dvě.

2016-08-22 09:09:54

Se zakoupeným testem krevní skupiny jsem byla maximálně spokojená. Je jednoduchý, návod je srozumitelný a výsledek byl zcela jednoznačný, neměla jsem problém s interpretací výsledku. Je pravda, že krevní skupinu by určila jakákoliv transfuzní stanice, ale s vaším testem je to zábavné dobrodružství - zejména když jsem sama nebyla "dárce" krve a mohla jsem bezbolestně ždímat vlastní sestru :-) Váš produkt mohu jedině doporučit.

2016-04-15 12:40:15

Test na zjištění krevní skupiny byl použit a plně splnil očekávání. Je rychlý a přehledný. S výrobkem jsme spokojeni a všem, kteří si chtějí zjistit, nebo ověřit krevní skupinu, ho doporučuji.

2016-01-26 10:30:30

S testem na určení krevní skupiny jsem byla spokojená, bylo to rychlé, jednoduché. Mohu jen doporučit.

2015-03-16 08:48:59

S testem na zjištění krevní skupiny jsem byla velice spokojená. Jeho použití je snadné a výsledek máte téměř okamžitě.

2014-09-17 09:58:41

Se zakoupeným výrobkem Test na zjištění krevní skupiny jsem byl spokojený. Podrobný návod v češtině mi poskytl dostatek informací k tomu, jak výrobek použít. Samotné testování bylo jednoduché, během relativně krátké chvíle jsem se dozvěděl, jakou mám krevní skupinu i RH faktor. Určitě bych tento výrobek doporučil potencionálním zájemcům o zjištění krevní skupiny.

2014-08-19 14:50:55

Ano, s testem na zjištění krevní skupiny jsem byla spokojená. Test byl rychlý a přesný.

2014-08-08 08:06:30

Test na zjištění krevní skupiny mi vyšel krásně. Výsledek se dal v pohodě jednoznačně odečíst. Návod doporučuji studovat vícekrát, je to trochu složitější. Pokud se vám jako mně nechce chodit k doktorovi, tak jednoznačně doporučuji.

2014-01-15 09:10:46

Tak ze začátku bych vám chtěla sdělit, že test byl v úrovni, v jaké jsem čekala :) Kdybych měla známkovat (1 - nejlepší, 5 - nejhorší), dala bych známku 2. S produktem jsem byla vcelku spokojená. Akorát mě ještě dva dny po tomto testu bolel prst, ze kterého jsem odebírala krev (nejspíš má chyba) :) Test mi vyšel tak, jak jsem čekala. Určitě bych tento produkt doporučila všem, kteří se chtějí ujistit ve své krevní skupině, a nechtějí vědět žádné velké podrobnosti :) A také bych vám tím chtěla poděkovat, za možnost udělat si test na krevní skupinu doma. :)

2013-09-02 09:10:04

Test na zjištění krevní skupiny je jednoduchý a snad i přesný. Bez větších problémů jsme zjistili krevní skupinu.