Knihy Sám sobě doktorem (Jiří Cingroš)

2017-07-19 09:49:43

S knihou Sám sobě doktorem jsem velmi spokojen a věřím, že většina rad by mnohým lidem usnadnila jednoduchým způsobem život.

2016-11-07 09:20:27

Ano, jsem se všemi třemi knížkami - Bez pláště, Aktivně proti rakovině a Sám sobě doktorem velice spokojená. Objednala jsem je na základě další mé životní zkoušky, kdy mne po osmi letech po rakovině štítné žlázy letos v květnu postihla další rakovina - tentokrát ženských reprodukčních orgánů - a já chtěla následně po těžké onko-gynekologické operaci ve svém životě něco změnit, aby se mi tahle nemoc už nevracela. Díky těmto knihám jsem začala na sobě pracovat a žít prostě jinak než předtím a věřím, že úspěšně :-) Proto děkuji vám i autorům, že jste mi dodali sílu a víru do dalšího života.

2015-03-09 08:35:37

Děkuji za knihu Sám sobě doktorem. I když pracuji ve zdravotnictví, kniha je velmi dobrým průvodcem a hlavně rádcem. Víc budu naslouchat svému tělu.

2014-03-31 08:59:52

Objednané přípravky - Indikátorové pH papírky (5,0-9,0), Sám sobě doktorem, Bio Rabanon a PM Žlučníkový elixír jsou velmi účinné. Indikátorové papírky jsou funkční a ukazují výsledek správně. Kniha Sám sobě doktorem je velmi dobře čtivá. Bio Rabanon je naprostým trhákem na trhu. Chuť Rabanonu je hořká a nepříjemná. Musím každou dávku ředit vodou a citronovou šťávou, ale účinky jsou velmi vynikající a jsem nadmíru spokojen. Určitě objednám znovu. Byl jsem překyselen. Velmi mě trápila dna, střevní problémy - průjmy a těsně před objednáním produktů jsem měl žlučníkový zánět a žlučníkovou koliku a nalezeny kameny. Během prvních 4 dnů se mi pH moči začalo srovnávat a naměřil jsem 6,00. Před tím jsem byl někde kolem 5, což je velmi kritické. Při užívání Rabanonu jsem se dostal na 7,5 a držím se mezi 6-7,5. Což je velmi dobré na to, že nedržím nikterak přísnou žlučníkovou dietu díky těm kamenům. Bolesti žlučníku a veškeré problémy okolo žlučníku ustaly. Mohu jíst takřka cokoliv a již mě to nedělá problémy. A to, že jsem zhřešil i na hranolkách, masu a tatarce a naprosto se nic nedělo. Se dnou již žádné problémy nemám, protože díky Rabanonu samozřejmě nejsem překyselen. A průjmy, které mě tak strašně dlouho trápily? Mám teprve druhou očistnou kúru s Rabanonem (po druhé 2x balení), ale nastalo výrazné až extrémní zlepšení. Kdysi jsem musel velmi omezit společenské aktivity a výlety, protože průjmy mě trápily snad všude a několikrát denně. Zrovna, když užívám, Rabanon, tak průjmy nejsou žádné. Vše bez problémů. Mohu dělat cokoliv, jet kamkoliv. Stolice pevná a min. 1x denně. Po ukončení užívání Rabanonu také stolice pevná a max. 3 denně. Jsem velmi, velmi spokojen. Určitě doporučuji všem, kteří mají obdobné problémy. Bio Rabanon má silné detoxikační účinky. Proto v prvním týdnu užívání se mohou u vás projevovat nezvyklosti typu velmi částé chození na wc, pocení, mírná únava. Ale vydržte, výsledek stojí za to! Na to dám ruku do ohně! Díky také patří lékařské poradně a panu doktorovi Šáchovi, který mi poradil, jak na mé zdravotní problémy. Žlučníkový elixír je také velmi účinný přípravek. Užívám ho spolu s Bio Rabanonem na žlučníkové kameny, když jsem prodělal zánět žlučníku a žlučníkovou koliku. Velmi podporuje trávení. V začátcích užívání mě občas bolelo v oblasti žlučníku. Stačilo si vzít i jednu tobolku elixíru a bolesti ustoupily. Spolu s Rabanonem beru elixír 2x denně po jedné tobolce vždy na lačno před jídlem a problémy již žádné nemám. Elixír budu brát již jako prevenci po celý rok. Vřele doporučuji pro lidi, kteří mají obdobné problémy se žlučníkem jako já.

2013-12-18 08:41:01

Obě zakoupené knížky Pryč s kyselostí a Sám sobě doktorem mně pomohly v orientaci co jíst a nejíst, s čím, kdy a proč. Jsou velmi užitečné, za pár korun člověk sám odstraní řadu potíží, radami se lze řídit po celý život. Velmi si obou knih cením.

2013-05-06 14:50:45

Sám sobě doktorem je dobrá kniha, ale na používané metody musí být čas a odvaha :)

2013-03-29 11:05:32

Knížka Sám sobě doktorem je velmi zajímavá kniha, kterou by si mněl přečíst každý, koho alespoň trochu zajímá jeho zdraví.

2013-03-15 12:27:49

Ano, kniha Sám sobě doktorem pro mne byla přínosem a tak jsem ráda, že jsem ji ve vašem obchodě našla.

2012-10-30 00:00:00

Dobrý den, kniha Sám sobě doktorem, kterou jsem zakoupil na mě působí kladně a mohu ji jen doporučit. Vyzkoušel jsem osobně některé popisované metody zdravé stravy (dělená strava) a funguje velice dobře. Cca za 2 měsíce jsem zhubnul o 13 kg a cítím se lépe.

2012-10-30 00:00:00

Dobrý den, zakoupila jsem si knihy na téma, které mě zajímá (Sám sobě doktorem, Pryč s kyselostí) a jsou i dobrým vodítkem, jak na to. Hlavně se mi jednalo o překyselení organismu a kniha mi docela srozumitelně vše vysvětlila.