Knihy Radost z jídla (MUDr. V. Strnadelová, J. Zerzán) + DVD

2017-11-23 11:37:26

Radost z jídla je skvělá kniha i s prvním dílem radost ze zdravých dětí. Nový způsob stravování mi moc vyhovuje a zbavila jsem se několika zdravotních potíží.

2017-06-19 12:45:09

Zakoupila jsem u vás knihu Radost z jídla. Od MUDr. Strnadelové a J. Zerzána mám již 2. knihu. První nese název Radost ze zdravých dětí. Každému, kdo řeší zdraví, obezitu a zdravý životní styl, vřele doporučuji. Knihy jsem si zakoupila po absolvování 4 denního kurzu ve Františkových Lázních, který pořádají (asi každoročně) oba autoři. Dočtete se zde mimo jiné, jak léčit různé nemoci a hlavně bez antibiotik.

2016-10-13 10:08:05

Co se týče knih Jak přežít dobu jedovou?, Stručná celozrnná BIO kuchařka, Radost z jídla a Babské rady profesorky Strunecké - získala jsem spoustu podnětných a zajímavých informací, o kterých se běžně nedozvíte. Také jsem knihy půjčila svým dcerám, doufám, že na jejich základě nebudou svým dětem kupovat různé nezdravé produkty. Na jejich základě si také kladu otázku, jak to bude vypadat se zdravím nynější mladé generace, když konzumují tolik chemicky upravených jídel. Co si lidé dávají v supermarketech do košíků, nestačím se divit. Mnohé z nich jsem ještě nekoupila a po přečtení těchto knih si více dávám pozor na to, co kupuji. Ještě jednou děkuji za zásilku a určitě si v budoucnu něco objednám.

2014-07-29 10:08:41

S knihou Radost z jídla jsem spokojená! Rozhodně doporučuji všem, kteří mají hlubší zájem o makrobiotickou stravu. Perfektně vysvětlené základní otázky PROČ. Jako dobrý rádce při domácím léčení různých chorob. Děkuji za tuto literaturu.

2014-03-20 10:30:15

Kniha Radost z jídla je hezky a přehledně napsaná kniha. Je to bible do každé domácnosti. Doporučuji ji všem, kteří o ni mají zájem. Kniha obstála na jedničku.

2014-01-06 13:40:58

Tip na knihu Radost z jídla jsem dostala od svého známého, který si zakládá na zdravém životním stylu. Byla jsem ráda, když jsem knihu získala. Po seznámení se s jejím obsahem a zhlédnutí CD, které je prakticky návodné a dokreslující text v knize, považuji tento titul za velice přínosný. Poskytl mně řadu podnětů ke způsobu stravování a pohledu na jednotlivé složky našeho života. Současně se ke knize opakovaně vracím a hledám v ní pomoc např. při překonávání vleklé virózy horních i dolních cest dýchacích. Nedám dopustit na zázvor, bramborové obklady a předpisy na různé nápoje, zejména sladký zeleninový.

2013-09-16 10:23:49

Noční krém s rakytníkovým olejem a Dermorevital jsou výborné. V knize Radost z jídla jsou zajímavé poznatky, snažím se je uplatnit. Rýžový nápoj je výborný pro každodenní využití.

2013-02-18 08:51:56

Dobrý den, kniha Radost z jídla je velmi zajímavá a poučná.

2013-02-11 08:06:01

Dobrý den, s produkty, které jsem si zakoupila u Vás, jsem velmi spokojená. Kniha i DVD Radost z jídla je výborná - doporučila bych každému - jasně a srozumitelně napsaná, krásný návod na zdravé vaření. Chlamydil také výborný pro zdraví i jako prevence v zimním období.

2012-10-30 00:00:00

Dobrý den, kniha Radost z jídla je výborná. Je to nový náhled na přípravu a konzumaci jídla s maximálním využitím živin. Zatím se stále seznamujeme s textem, učíme se porozumět všem souvislostem a hlavně se učíme vařit. Syn má potíže se slezinou a já jsem prodělala mononukleózu, takže jaterní dieta. Po jídle z této knihy je nám lehko a přitom se cítíme být nasyceni byť jen z talíře polévky. Doporučuji všem knihu i trpělivost při vaření.