Knihy Léčebný kód (Alexander Loyd, PhD., Ben Johnson)

19.04.2017

S knihami Léčebný kód a Dohoda s nemocí jsem velmi spokojená, odpověděly mi na řadu otázek, které jsem si kladla a neznala na ně odpověď. Slouží jako dobrý návod na zlepšení zdraví.

05.10.2016

Kniha Léčebný kód - je to opravdu výborné ponaučení, obvzláště co se týká stresu a jeho následků. Samotné cvičení má zřejmě kořeny v józe. Pamatuji se na podobné cviky, které se nazývaly mudry. Podívám se někdy do análů, které musím ovšem vyhrabati. Hatajógu jsem kdysi provozoval dvacet let. Nyní se vracím více méně k relaxacím a meditacím. Loyd mi docela dobře zapadá do mého režimu. Kolo a zahrada vyvažují nyní na jaře pracovní činnost. Začíná rúst medvědí česnek a kopřivy. Jsem sice v penzi ale firmu jsem ještě nepověsil na hřebík, proto musím něco činiti pro svou kondici a v tom je mi Loyd nápomocen.

10.10.2014

Kniha Léčebný kód je fantastická, proto jsem ji znova objednala jako dárek pro své známé :)

27.08.2014

Knížka Léčebný kód je výborná a to, co se tam píše, funguje. Doporučoval bych všem si tu knížku přečíst.

07.07.2014

Kniha Léčebný kód mě moc nadchla, už pomáhá i u kamarádky. Velmi se těším na seminář dr. Loyda v Praze, na který jsem se přihlásila díky vašemu odkazu v knize. Děkuji vám.

31.03.2014

Zatím vám mohu poskytnout tuto informaci - velmi brzy se mi po začátku cvičení "Léčebného kódu" upravil spánek. Dlouhodobě jsem měla problém se spaním. Již jsem chtěla vyhledat pomoc, "Centrum pro poruchy spánku". Dnes spím celou noc, a když se probudím, zase usnu. Někdy se v noci probudím a cítím, že budu hůř usínat, tak si v posteli, vleže, zacvičím kódy a usnu. Opravdu to funguje. Věřím, že se dostaví i další výsledky, ale třeba za delší dobu.

06.11.2013

Jelikož se mi kniha od A. Loyda Léčebný kód velmi líbila, tak jsem si poté u vás objednala ještě 4 výtisky pro své přátele.

01.11.2013

Kniha Léčebný kód byla velice zajímavá. Myšlenky, které jsou popsány a následně uvedeny na příkladu jsou samozřejmostí každého dne. Někdy si musíme koupit knihu za 250 Kč, aby jsme se zamysleli, jak jsme sobečtí ke svému zdraví. V mém případě muselo dojít k vyčerpání organismu a hospitalizaci v nemocnici, abych přibrzdila. Zdraví je nejdůležitější!!! Kniha Léčebný kód mne naučila, jak s láskou o své zdraví pečovat.

21.10.2013

Kniha Léčebný kód mne zaujala spíše ze zvědavosti, nýbrž praktikování postupu léčení je jednoduché a opravdu funguje. Jako u všech typů léčení však člověk nesmí zapomínat na jednu věc, a to, že uzdravit se, znamená také učinit se lepším člověkem, jelikož nemoc vždy poukazuje na to, že někde ve  svém životě děláme chybu. Takže uzdravení může být trvalé jedině, když se odstraní i příčina nemoci. Autoři uvádí, že příčinou všech nemocí je stres,  ale v tom bych si s nimi dovolila nesouhlasit. Snaží se vše vědecky vysvětlit a potvrdit, podle mě až příliš. Spousta věcí totiž existuje a vědecky se potvrdit nedá. Také vím, že tady na světě nejsem poprvé a spoustu problémů si člověk nasbírá v minulých životech- i některé příčiny nemocí. Souhlasím s nimi ale v tom, že pokud člověk žije a koná v lásce, je na nejlepší cestě k tomu zcela se uzdravit.  A léčebné kódy k tomu mohou opravdu hodně pomoci. Jednoduché věci bývají častokrát ty nejúčinnější.

Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK