Knihy Jídlo jako životní styl II. (Ing. Petr Havlíček, Petra Lamschová)

2014-02-05 09:38:19

Proenzi Comfort jsem koupila pro manželovu maminku, užívá ho již dlouhá léta, vyzkoušela i jiné přípravky, ale vždy se vrátila k této značce. Rakytníček multivitamínové pastilky užívá preventivně má 12 letá dcera, chutná jí. Sirup z agáve - jsem velmi spokojená s jeho neutrální chutí, používám ho skoro do všeho. Od listopadu jsem z důvodu omezení nadváhy pod kontrolou dietoložky přešla na zdravou výživu (zatím se učím, ale už mám i výsledky), proto jsem si také pořídila knihu p. Havlíčka Jídlo jako životní sty, kterou sice zatím nevyužívám plně, ale doufám, že bude mým pomocníkem pro udržení mé váhy i v dalších letech.

2014-01-23 07:54:33

V knize Jídlo jako životní styl jsou zajímavé odpovědi na otázky ohledně zdravého životního stylu. Super recepty a nápady.

2013-06-07 14:56:24

V knihách Velký dietní plán aneb 12 jídelníčků na celý rok, Hezky česky hravě a zdravě aneb česká klasika ve zdravém kabátku, Jídlo jako životní styl a Jídlo jako životní styl II. jsou výborné recepty, často je používám, jsem velmi spokojená.

2013-01-28 11:09:41

Jídlo jako životní styl - výborné recepty i rady, jak správně, kdy a co, jíst. Velmi výborná kniha, objednala jsem hned i druhý díl. V knize najdete odpovědi na 100 častých otázek ohledně hubnutí. Odpovědi mi velmi pomohly, uvědomila jsem si, co vlastně dělám špatně. A k tomu užásné recepty na výborná, ale přitom zdravá jídla, která si lehce připravíte z běžných surovin. Doporučuji všem, co chtějí zhubnout, mají pohyb a jen nevědí, jak správně jíst. S touhle knížkou to jde opravdu snáz :)

2012-10-30 00:00:00

Ano, s knihou Jídlo jako životní styl jsem spokojena, je tam spousta zdravých receptů, které jsou i rychle uvařeny a chutnají i dětem.

2012-10-30 00:00:00

Knížka Jídlo jako životní styl je super.

2009-11-01 00:00:00

Dobrý večer, s literaturou jsem spokojená velmi - Jídlo jako životní styl, Svlékl jsem bílý plášť, Jak pečovat o zdraví dítěte. Kafíčko ašvagandha jsem zkoušela zatím jednou, ale nebylo špatné. Nelituji, že jsem nakoupila.