Knížky Spratek, Poznej svůj cíl a Já řídím jsou skvělé, každému doporučuji :-)

30.10.2012

30.10.2012

30.10.2012

Knihy Já řídím, Láska, Moje peníze, Muž nebo žena?, Souvislosti a Cesta staletími jsou velice dobré, mohu je všem vřele doporučit. Jsem velice spokojená.

01.11.2009

Kniha "Já řídím" byla s nadšením přečtena nejenom v naší rodině ale nyní putuje mezi přáteli - stejně, jako ostatní knížky paní Jordánové. Cytosan Inovum - naprosto špičkový výrobek, úspěšně jsem jím zlikvidovala úporné klimakterické problémy typu návaly horka, nervozitu, bušení srdce a nespavost. Díky tomu, že již nesmím používat jakékoliv umělé hormonální léky, zkouším všemožné přírodní přípravky a Cytosan zabral nejrychleji a nejúčinněji. Mimo to, k mému velkému překvapení, jsem již po 14 denní intenzivní kúře cítila příliv energie a úbytek vyčerpanosti. K dokonalé detoxikaci organismu je však zapotřebí tak 2-3 balení Cytosanu. Rozhodně Cytosan mohu doporučit. Koňská mast chladivá - výborné zkušenosti s ní máme na otoky nohou a kloubů. Rychlá, účinná. Jonášova kuchařka pro zdraví - zajímavá inspirace, jak jinak (zdravěji) vařit - zakoupila jsem jí jako dárek pro tchýni.

Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací
OK