Recenze, diskuze a zkušenosti s Harmonie zdraví, krásy a vitality (Mgr. Antónia Mačingová)

Harmonie zdraví, krásy a vitality (Mgr. Antónia Mačingová) je našimi zákazníky prověřený a vyzkoušený produkt. Seznamte se před nákupem s jejich názory a dojmy. Recenze a zkušenosti těch, kteří jej vyzkoušeli před vámi, vám pomohou při nákupu.

Zde najdete informace a možnost objednání přípravku Knihy Harmonie zdraví, krásy a vitality (Mgr. Antónia Mačingová)

Po knížkách Zhubněte jednou provždy a Harmonie zdraví, krásy a vitality jsem toužila celý život, neboť mě naučily správnému stravování. Nechci se už nikdy vrátit, ke knedlíkům se zelím a vepřovým masem.

Knihu Harmonie zdraví, krásy a vitality jsem obstarala se záměrem využít receptů na vyváženu stravu. Mám zkušenosti s prvním dílem. Kniha splnila očekávání, jsem spokojená, a rady obsažené v knize s radostí využívám.

Jsem nadšená paní Antonií Mačingovou! Již třetí měsíc se podle ní stravujeme, nikdy už nebudeme jinak. Je to velice moudrá paní! Manželovi se po měsíci srovnal krevní obraz, cukr a kyselina močová se dostaly do normy. Když jsem porovnávala loňské a letošní rozbory krve, nevěřila jsem svým očím! Dceři se srovnal tlak. Ubýváme na váze. Knihy paní Mačingové bych doporučila všem lidem se zdravotními problémy! Je fakt, že by přišli o práci všichni výživoví poradci, výrobci potravinových doplňků, i lékaři! Ona by měla vystupovat v TV pořadech! Její očistná dvacetosmička je opravdový zázrak! Bylo by třeba vydávat její knihy, levně je prodávat, aby na ně dosáhli všichni! Všechny knihy této autorky bych doporučila všem lidem! Na váš dotaz odpovídám, s knihou Harmonie zdraví, krásy a vitality jsem nadmíru spokojená! Doporučuji všem lidem!

Knihu Harmonie zdraví a stravování a očistu podle ní bych doporučila všem, kteří jsou i mírně při těle. Paní Mgr. Mačingová by měla mít pořad v televizi. Její metoda očisty těla a ztráty tuku je jedinečná! Předtím jsem vyzkoušela všechny diety a nakonec jsem v důsledku toho skončila obalená tukem! I to paní Antonia ve svých knihách vysvětlila. Věřím, že se konečně všeho léty nasbíraného tuku zbavím! Knihy Mgr. Mačingové kupuji proto, že její metoda očisty a ztráty tuku je nenásilná, přirozená a změní člověku stravovací návyky navždy. Dozvěděla jsem se o nich náhodou, když jsem po třech letech potkala známou, která kdyby mě neoslovila, bych klidně minula. Byl to jiný člověk! Z plnoštíhlé holčiny, byla štíhlá! Okamžitě jsem koupila titul Zhubněte jednou provždy a druhý den začala stravování "podle Mačingové". Jídla byla chutná, tak se ke mně přidal i manžel. Dnes začínáme druhou dvacetosmičku. Manžel sportuje, má o 7 kg tuku méně, já jen chodím na delší procházky, mám o 5 kg tuku méně. Cítíme se skvělě, už víme, že se k původnímu stravování nevrátíme! Všechny diety, které jsem držela celý život mi byly k ničemu, naopak mi přidaly na tukových zásobách! Paní Mgr. Mačingová, děkuji vám! Vaše knihy mají obrovský význam !

Kniha Harmonie zdraví, krásy a vitality obsahuje výborné, rychlé a lehké zeleninové recepty. Doporučuju všem, kdo se chtějí stravovat doma rychle, zdravě, ale i vcelku levně.

V knize Harmonie zdraví jsou super recepty i s obrázky. Určitě mohu doporučit.

15. leden 2016 100%

plno receptů

7. květen 2015 80%

Celkově dobrá

Pro Nové recepty, doporučení pro které krevní skupiny jsou vhodné.
Proti Zatím nic

Michaela Hajdová, 26. březen 2015 100%

Výborná kniha, velmi hezké provedení. Recepty jsou jednoduché a chutné.

Pro Výborné recepty

Jana Halgošová, 20. únor 2015 100%

spokojenost

Pro Pani Antonia ma paradni recepty, citim se mnohem lepe.
Proti zadne

21. leden 2015 100%

Dobré nápady, jak se zbavit špeků po Vánocích.

Pro Bezva recepty, na málo kalorická jídla.
Proti Chce to koupit napřed knihu 1. od paní Mačingové-Zhubněte jednou pro vždy

Irena, 29. duben 2014 100%

Knihy Mgr. Mačingové kupuji proto, že její metoda očisty a ztráty tuku je nenásilná, přirozená a změní člověku stravovací návyky navždy. Dozvěděla jsem se o nich náhodou, když jsem po třech létech potkala známou, která kdyby mě neoslovila, bych klidně minula. Byl to jiný člověk! Z plnoštíhlé holčiny, byla štíhlá! Okamžitě jsem koupila titul Zhubněte jednou pro vřdy Najezte se do štíhlosti a druhý den začala stravování " podle Mačingové". Jídla byla chutná, tak se ke mně přidal i manžel. Dnes začínáme druhou dvacetosmičku. Manžel sportuje, má o 7kg tuku méně, já jen chodím na delší procházky, mám o pět kg tuku méně. Cítíme se skvělě, už víme, že se k původnímu stravování nevrátíme! Všechny diety, které jsem držela celý život mi byly k ničemu, naopak mi přidaly na tukových zásobách! Paní Mgr. Mačingová, děkuji Vám! Vaše knihy mají obrovský význam !

Pro Knihu a stravování a očistu podle ní bych doporučila všem, kteří jsou i mírně při těle. Také její další knihy, Schůdkovou metodu hubnutí, Zhubněte jednou pro vždy Najezte se do štíhlosti. Paní Mgr. Mačingová by měla mít pořad v televizi. Její metoda očisty těla a ztráty tuku je jedinečná! Dozvěděla jsem se o ní náhodou. Předtím jsem vyzkoušela všechny diety a nakonec jsem v důsledku toho skončila obalená tukem! I to paní Antonia ve svých knihách vysvětlila.Věřím, že se konečně všeho léty nasbíraného tuku zbavím!
Proti -

3. únor 2014 100%

určitě mohu doporučit