Knihy Dukanova dieta ve 350 receptech (Dr. Pierre Dukan)

2017-07-10 14:24:41

Rozhodla jsem se držet Dukanovu dietu, tak jsem si kromě jeho základní knihy koupila u vás jeho knihu s recepty, abych měla motivaci pro vaření. Je to úžasná pomoc při sestavování jídelníčku, ale co více, nikdy bych nevěřila, že při této dietě mohu upéci i moučník. Recepty jsou realizovatelné, některé si přizpůsobím, ale kniha je velkým pomocníkem. Kila jdou dolů, hlad není a já mám radost, že okolí žasne. Dobrý nápad s kuchařkou. Díky.

2017-04-20 07:51:18

Knihu Dukanova dieta jsem si zakoupila, abych měla nějaké recepty. Dietu zatím držím, vyhovuje mi, kila jdou dolů a to je pro mě důležité. Opravdu to funguje.

2016-10-25 14:04:36

S knihou Dukanova dieta ve 350 receptech spokojenost nade vše. Za měsíc jsem měla 10 kg dole, všem doporučuji.

2016-10-07 08:38:17

Z Vašeho obchodu jsem si zakoupila knihu Dukanova dieta ve 350 receptech. S touto knihou jsem velice spokojena. Čerpám z ní inspirace pro můj nový (zdravější) životni styl. A to velice úspěšně. Jsem velice ráda, že Váš internetový obchod mi toto umožnil. Zvažuji koupi dalších produktů.

2016-10-06 13:27:57

S Dukanovou dietou mám velmi dobrou zkušenost. Jen si myslím, že je určena hlavně pro opravdu hodně obézní lidi. Musí se také s ní dost opatrně nakládat, protože je opravdu v první i v druhé fázi dost náročná pro organismus.

2014-07-23 08:01:48

S Dukanovou dietou jsem velmi spokojena. Přišla jsem na ni náhodou a dnes mám po 2 měsících o 8 kg méně. Je to po mých zkušenostech první úprava jídelníčku, který mi vyhovuje, nemám hlad a můžu i varianty sladkého, které mám ráda. Mám obě knihy, první má skvělé recepty a tato rozšířená zase výborně popisuje, co s dietou vlastně dělat ve všech směrech. Takže na závěr, velká spokojenost.

2014-04-16 09:59:50

Knihu Dukanova dieta ve 350 receptech jsem si koupila, abych mohla pokračovat v dietě. I díky knize již od 6. 1. se má váha snížila o 20 kg. Doporučuji všem, kdo drží Dukanovu dietu.

2014-04-08 10:22:23

Dukanova dieta ve 350 receptech a Obezin je bezva kombinace, zhubla jsem zatím 8 kg.

2014-02-26 09:52:39

V knize Dukanova dieta se najdou i recepty plně nahrazující některá jídla, která mám ráda, ale originální suroviny nejsou při dietě vhodné. Díky šikovným receptům si můžu dopřát jídlo, které mi chutná, mám ho ráda a přitom zachovám dietu. Při současném užívání XLtoS Medical Blokování kalorií ze sacharidů i XLtoS Medical Vázání kalorií z tuků (užívám dle toho, který druh jídla se chystám jíst - nedokážu si totiž odpustit ovoce, těstoviny a cereálie, které ale obsahují hodně sacharidů) je dieta velice efektivní a funguje opravdu hodně rychle. Díky Dukanově dietě připravuji skutečné a chutné jídlo, žádný prášek.

2014-02-18 08:51:38

Dukanova dieta je přehledná.