Recenze, diskuze a zkušenosti s Dohoda s nemocí II. díl (Valerij Sinelnikov)

Dohoda s nemocí II. díl (Valerij Sinelnikov) je našimi zákazníky prověřený a vyzkoušený produkt. Seznamte se před nákupem s jejich názory a dojmy. Recenze a zkušenosti těch, kteří jej vyzkoušeli před vámi, vám pomohou při nákupu.

Zde najdete informace a možnost objednání přípravku Knihy Dohoda s nemocí II. díl (Valerij Sinelnikov)

Knihy Dohoda s nemocí sama vlastním již delší čas. Obsah knih je velmi zajímavý a vracím s k nim.

Byla jsem velmi spokojena jak s rychlostí celé objednávky, tak i s přístupem. Knihy od pana Sinelnikova Dohoda s nemocí I. díl a Dohoda s nemocí II. díl se musejí číst velmi pomalu, aby měla mysl dostatek času vstřebat myšlenky z knihy a nechat je dostatečně hluboko vsáknout. V knihách je spousta informací, které již člověk někde slyšel nebo četl, ale jak se říká - opakování je matka moudrosti. Velmi se mi líbily příklady z praxe, kterých je kniha plná, a díky kterým lze knihu a pohled pana Sinelnikova lépe pochopit a porozumět tomu, co chce říct. Po přečtení je nutné si některé kapitoly znovu přečíst a doporučuji vyzkoušet i cvičení, bez kterých by kniha neměla smysl. Jakmile jednou navážete kontakt s podvědomím a zjistíte, jak to funguje, dozvíte se spoustu zajímavých informací.

S oběma publikacemi - Dohoda s nemocí I. a II. jsem velmi spokojen, pomáhají mi zorientovat se v životě nejen po zdravotní stránce, ale i po stránce osobního rozvoje. O to víc mě zaráží, že nejsou k dostání ve velkých knihkupectvích, v některých je ani nemají v systému. Naštěstí jsou zde i osvícené knihkupectví jako to vaše, kde se dají tyto z mého pohledu zásadní publikace sehnat. S celým nákupem jsem spokojen, vše klapalo jako po drátkách.

Knihy Dohoda s nemocí jsem dávala jako dárek dceři a sestře a velmi se líbí! Já tyto knihy mám již několik let a stále do nich nahlížím pro cenné rady.

Knihy Dohoda s nemocí jsou velmi zajímavé.

Knihy Dohoda s nemocí se staly informačním zdrojem pro můj "osobní růst". V. Sinelnikov tak patří do mých dalších oblíbených autorů: Michail Tombak, Edghart Tolle, Bruce Lipton, Jan Hnízdil, Colin Campbell, Břetislav Kavka, Martin Jelínek, Gato, Osho, Henri Monfort, Dana Hájková, Radim Ress, Zentrich a Janča a mnozí další... Ti všichni tvoří mé osobní puzzle. Pan Sinelnikov na mne zapůsobil svými knihami, které jsem u vás zakoupil, na tolik, že jsem knihy tohoto autora dokoupil všechny. Vliv podvědomí na (nejenom) zdraví mi byl již dlouho znám, ale Sinelnikov nabízí způsob, jak na sobě pracovat samostatně. I když je to jen jeden z mnoha pohledů. Každopádně některá jeho tvrzení mi ne zcela zapadají do mých puzzlí, protože se rozchází od společných zpětných vazeb jiných autorů. Uznávám, že to může být způsobeno mou nedostatečnou informovaností. Tato skutečnost však pochází z okrajových témat v knihách a neubírá nic z uceleného systému vnímání "reality" a nádherně spojuje a dotváří poznatky jiných, výše napsaných autorů.

Všechny knihy V. Sinelnikova jsou úžasné, moc nám pomohly na duchovní cestě. Děkujeme, že jsme si u vás mohli koupit víc kusů Dohody s nemocí, rozdáváme je pro radost i poučením svým známým naladěným na stejnou vlnu:-). Po přečtení (resp. po opakovaném přečtení, prostudování a pochopení) žijeme všichni nový život:-)!

Obě knihy - Vyléčit nevyléčitelné a Dohoda s nemocí - jsou velmi poučné a zajímavé. Seznamují nás s alternativními způsoby léčení a otevírají nám nové možnosti, jak se zbavit nemocí a ukazují nestandardní a přitom celkem jednoduché cesty k uzdravení. Vše je dobře a logicky vysvětleno a popsáno. Knihy mohu všem vřele doporučit.

Kniha Dohoda s nemocí změní váš život k lepšímu. Je to vynikající kniha, která změní váš pohled nejen na nemoc, ale na celý život :-)

Kniha Dohoda s nemocí mi byla doporučena a za doporučení děkuji. Začátek je těžký, pak do toho člověk vpluje :-) Myslím, že se v té knize najdou všichni, tudíž vřele doporučuji. Jsou tam odpovědi na každodenní otázky typu - proč já, proč tohle, proč tamto ... :-)

V knize Dohoda s nemocí I. je dobře popsáno co nám jaké trápení, bolest či nemoc chce říct a co můžeme udělat pro to, aby nás to víc netrápilo. Dohoda s nemocí II. je psána velmi srozumitelně. Zajímají mě způsoby, jak může člověk uzdravit sám sebe a v téhle knize je srozumitelně popsáno jak si vlastně nemoci vytváří každý sám, a proto se může i sám uzdravit. Bohužel není vždy úplně snadné se naučit všem správným návykům, abychom neubližovali sami sobě, ale věřím, že k tomu jednou dojdu. Knihu bych určitě doporučila všem, kteří se nebojí přijmout zodpovědnost za své zdraví či nemoc a chtějí pro to něco udělat. Jsem spokojená.

Dobrý den, knihy Dohoda s nemocí I. a II. všem doporučuji.

Dobrý den, ano s knihami Dohoda s nemocí I. a II. a Reiki jsem velmi spokojena.

Dobrý den, koupil jsem u vás knihy od V.Sinelnikova Dohoda s nemocí I. a II. díl a jsou naprosto skvělé,mohu každému jen doporučit, dokáží člověku změnit život k lepšímu, doslova ho probudit i zachránit. Doba jedová je rovněž zajímavá. Masážní olej Erotika je příjemný a jsem s ním spokojen. S vašim obchodem jsem celkově spokojený a přeji hodně úspěchů a kvalitní zboží a spokojené zákazníky.

Dobrý den, knihy Dohoda s nemocí I. a II. jsem kupovala jako dárek, protože sama jsem si je kdysi zakoupila a velmi na mne zapůsobily v duchovní oblasti. Jsem ráda za tyto knihy, pomáhají mi překonat těžké osobní chvíle.

Knihu Dohoda s nemocí (1 a 2 díl) mi půjčil známý s doporučením, že by mne mohla zaujmout. Zaujala mne natolik, že jsem ji chtěl mít ve své knihovně, abych se k ní mohl kdykoliv vracet.  Na knihu Doba jedová jsem dostal typ od přítele. Je velmi zajímavá a jsem rád, že ji mám.

Dobrý den, knížky od Valerije Sinelnikova, jsem aplikoval týž den transopticky přímo do srdce (oba díly) - byl jsem velmi překvapen jejich účinkem, který v podstatě změnil mé vnímání nemoci, přesně v tom smyslu, o kterém jsem vždy tušil, že je správný. Tento autor mě tak zaujal, že bych jej velmi rád poznal osobně. Píše velmi čtivým stylem - z mého pohledu se jedná o geniální výtvor. Jsem nadšený!

29. květen 2015 100%

doporučuji

21. prosinec 2014 100%