Knihy Dohoda s nemocí I. díl (Valerij Sinelnikov)

2017-06-22 14:36:26

Kniha je velmi zajímavá a moc hezky psaná. Pomohlo mi to v objasnění a pochopení dalších zdravotních potíží. Vlastně rozšíření znalostí a nové nasměrování jak k sobě samotné, tak k další možnosti, jak pomoci ostatním.

2017-04-19 10:36:26

S knihami Léčebný kód a Dohoda s nemocí jsem velmi spokojená, odpověděly mi na řadu otázek, které jsem si kladla a neznala na ně odpověď. Slouží jako dobrý návod na zlepšení zdraví.

2017-02-15 11:46:39

Ohledně knih Dohoda s nemocí I. a Dohoda s nemocí II. od autora Valerije Sinelnikova mohu říci jen to, že jsem je přečetla jedním dechem. Jsou tak skvělé, že se k nim mohu průběžně vracet. Zapůjčila jsem je i své známé, která byla rovněž četbou nadšena.

2016-10-13 15:18:50

Knihy Dohoda s nemocí sama vlastním již delší čas. Obsah knih je velmi zajímavý a vracím s k nim.

2016-09-29 12:08:57

Byla jsem velmi spokojena jak s rychlostí celé objednávky, tak i s přístupem. Knihy od pana Sinelnikova Dohoda s nemocí I. díl a Dohoda s nemocí II. díl se musejí číst velmi pomalu, aby měla mysl dostatek času vstřebat myšlenky z knihy a nechat je dostatečně hluboko vsáknout. V knihách je spousta informací, které již člověk někde slyšel nebo četl, ale jak se říká - opakování je matka moudrosti. Velmi se mi líbily příklady z praxe, kterých je kniha plná, a díky kterým lze knihu a pohled pana Sinelnikova lépe pochopit a porozumět tomu, co chce říct. Po přečtení je nutné si některé kapitoly znovu přečíst a doporučuji vyzkoušet i cvičení, bez kterých by kniha neměla smysl. Jakmile jednou navážete kontakt s podvědomím a zjistíte, jak to funguje, dozvíte se spoustu zajímavých informací.

2016-09-05 14:37:01

S oběma publikacemi - Dohoda s nemocí I. a II. jsem velmi spokojen, pomáhají mi zorientovat se v životě nejen po zdravotní stránce, ale i po stránce osobního rozvoje. O to víc mě zaráží, že nejsou k dostání ve velkých knihkupectvích, v některých je ani nemají v systému. Naštěstí jsou zde i osvícené knihkupectví jako to vaše, kde se dají tyto z mého pohledu zásadní publikace sehnat. S celým nákupem jsem spokojen, vše klapalo jako po drátkách.

2015-01-06 10:09:01

Knihy Dohoda s nemocí jsem dávala jako dárek dceři a sestře a velmi se líbí! Já tyto knihy mám již několik let a stále do nich nahlížím pro cenné rady.

2014-09-12 15:03:57

Knihy Dohoda s nemocí jsou velmi zajímavé.

2014-03-03 09:59:55

Knihy Dohoda s nemocí se staly informačním zdrojem pro můj "osobní růst". V. Sinelnikov tak patří do mých dalších oblíbených autorů: Michail Tombak, Edghart Tolle, Bruce Lipton, Jan Hnízdil, Colin Campbell, Břetislav Kavka, Martin Jelínek, Gato, Osho, Henri Monfort, Dana Hájková, Radim Ress, Zentrich a Janča a mnozí další... Ti všichni tvoří mé osobní puzzle. Pan Sinelnikov na mne zapůsobil svými knihami, které jsem u vás zakoupil, na tolik, že jsem knihy tohoto autora dokoupil všechny. Vliv podvědomí na (nejenom) zdraví mi byl již dlouho znám, ale Sinelnikov nabízí způsob, jak na sobě pracovat samostatně. I když je to jen jeden z mnoha pohledů. Každopádně některá jeho tvrzení mi ne zcela zapadají do mých puzzlí, protože se rozchází od společných zpětných vazeb jiných autorů. Uznávám, že to může být způsobeno mou nedostatečnou informovaností. Tato skutečnost však pochází z okrajových témat v knihách a neubírá nic z uceleného systému vnímání "reality" a nádherně spojuje a dotváří poznatky jiných, výše napsaných autorů.

2013-08-28 08:41:14

Všechny knihy V. Sinelnikova jsou úžasné, moc nám pomohly na duchovní cestě. Děkujeme, že jsme si u vás mohli koupit víc kusů Dohody s nemocí, rozdáváme je pro radost i poučením svým známým naladěným na stejnou vlnu:-). Po přečtení (resp. po opakovaném přečtení, prostudování a pochopení) žijeme všichni nový život:-)!