Knihy Bez pláště (MUDr. Tomáš Lebenhart)

2017-08-15 06:59:06

Obě knihy Bez pláště a Svlékl jsem bílý plášť jsou pro mě velice zajímavé a mám je dávno přečtené, ale skoro denně se k nim vracím, zvlášť ke Svlékl jsem bílý plášť. Hodně si z toho beru pro sebe a dost mi to pomáhá, jsem za ně ráda. Možná, že pan doktor Lebenhart zase někdy, i přes svojí vytíženost, napíše něco dalšího zajímavého.

2017-04-25 08:31:49

Kniha Bez pláště mi pomáhá zvládat návyk na stilnox.

2016-11-07 09:19:28

Ano, jsem se všemi třemi knížkami - Bez pláště, Aktivně proti rakovině a Sám sobě doktorem velice spokojená. Objednala jsem je na základě další mé životní zkoušky, kdy mne po osmi letech po rakovině štítné žlázy letos v květnu postihla další rakovina - tentokrát ženských reprodukčních orgánů - a já chtěla následně po těžké onko-gynekologické operaci ve svém životě něco změnit, aby se mi tahle nemoc už nevracela. Díky těmto knihám jsem začala na sobě pracovat a žít prostě jinak než předtím a věřím, že úspěšně :-) Proto děkuji vám i autorům, že jste mi dodali sílu a víru do dalšího života.

2016-10-21 13:20:29

Koupila jsem u vás knihy pana Tomáše Lebenharta Bez pláště a Svlékl jsem bílý plášť, které už nikde moc nejsou k dosažení (mám na mysli obě najednou). Knihy jsou pro mě zajímavé, o tuto problematiku se zajímám a i pana doktora Lebenharta znám. Takže jsem s knihami spokojená a rozhodně informace v nich obsažené mě zajímají. Každému, kdo dbá o své zdraví, je mohu vřele doporučit.

2015-02-12 10:19:35

2015-02-05 07:44:37

Jsem spokojená - Bez pláště je velmi zajímavá a podnětná kniha!

2014-12-29 08:11:48

BIKU - jedlou sodu používám hlavně na čištění hrnců - je šetrná k nim i k mým rukám. Na pejska, který se mi vyválel v nějakém smradu, to bylo slabé - přišla na řadu i octová voda. Při nasypání do odpadu je účinná. Knihy od MUDr. Lebenharta - Svlékl jsem bílý plášť a Bez pláště jsou úžasné pro mě i pro každého, kdo nechce spoléhat jen na tradiční medicínu a chemické léky a chce se třeba zkusit i vyléčit z "nevyléčitelných" nemocí, jako já.

2014-10-01 09:44:47

Zakoupila jsem si u vás knihy Bez pláště, Dětské zdraví & tradiční čínská medicína a Svlékl jsem bílý plášť, které jsem si s chutí přečetla. Jsou mi inspirací do dalšího života.

2014-09-01 09:04:14