loading

Přípravky pro normální funkci ledvin GreenSwan

Z pohledu čínské medicíny bychom se v zimním období, speciálně v únoru, měli věnovat svým ledvinám. Podle východních lečitelů jsou totiž ledviny naším nejdůležitějším orgánem, a to hned z několika důvodů. Jedním z nich je, že jsou zdrojem přednebeské prenatální čchi, což je naše genetika zděděná po předcích, a dále postnatální, to je ta, kterou si vytváříme, hospodaříme s ní během našeho života a záleží pouze na nás, v jakém je stavu a jak dlouho nám vydrží.

Ledvinám přísluší prvek - voda, období - zima, klima - chlad, ctnost - moudrost, činnost - krátkodobá paměť, motivace, výdrž, drive, z emocí je to strach, psychika - moudrost, racionalita, postřeh, jemnost, sebepoznání, ale i tesklivost a nejistota.

Za přednebeské (prenatální) oslabení ledvin je zodpovědná naše genetika (až do 3. generace před námi) a kvalita těhotenství. Tento podepsaný vliv na náš organismus ovlivnit nemůžeme. Ale ponebeské příčiny (postnatální) již máme zcela ve svých rukou. Bohužel sílu ledvin nejenže nevyužíváme, ale vědomě nebo nevědomky je oslabujeme, ať je to z důvodu neustálého stresu nebo honby za takzvaným lepším životem.

K příznakům oslabených ledvin patří slabost s pobolíváním beder a kolenou, osteoporóza, šedivění a padání vlasů, uvolňování zubů, neplodnost, vynechávání menstruace, závratě ve stoje, zhoršení sluchu, tinitus (šumění v uších), zhoršení zraku, zhoršení mentální výkonnosti, vyčerpanost nelepšící se po krátkodobém odpočinku, časté zívání, „které projde až do ledvin“. Oslabené ledviny s sebou přináší další následky, jako např. špatnou funkci tlustého střeva, jater nebo žaludku, může dokonce dojít k reflexním změnám v určité oblasti páteře a k projevů bolestivého obratlového onemocnění.

Jak šetřit své ledviny? 

  • Braňte se působení stresu, naučte se rozlišovat věci na podstatné a nepodstatné.
  • Věnujte pozornost svému dechu – měl by být dlouhý a klidný. Správné dýchání je pro organismus nenahraditelné.
  • Ledviny potřebují vodu. Nenechte je žíznit.
  • Solí šetřte jako zlatem.
  • Obraťte se k bylinám. Pro ledviny jsou prospěšné brusinky, bříza, jalovec, kopřiva nebo petržel.

A rada na závěr k upevnění Čchi a esence ledvin

Snažte se žít, jak žili naši předci – v souladu s přírodou, sami se sebou, v létě pracovat a v zimě odpočívat, protože takto je naše tělo po celé věky nastaveno.

 
NAHORU