Principy ochrany soukromí na Prozdravi.cz

Prozdravi.cz se vám snažíme přizpůsobit na míru. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ nebo do prostoru mimo lištu souhlasíte s využíváním cookies a použití údajů o vašem chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete kdykoliv vypnout nebo upravit veškerá nastavení v Nastavení soukromí

Doprava ZDARMA od 1 500 Kč  | 2 měsíce na vrácení
Zákaznický servis  [email protected] | +420 468 006 311
Menu

Nespavost

celostnimedicina.cz

Zdravý spánek (nespavost)

Mnoho lidí, kteří mají problémy se spánkem, se uchyluje k užívání sedativ, aniž by odhalili příčinu těchto svých potíží. Prášky na spaní přináší žádané výsledky pouze dočasně a neřeší příčiny poruch spánku. Hlavním negativem používání prášků na spaní je odbourání tzv. spánkových fází.
Číst článek na Celostnimedicina.cz
Simona Grygárková, Dis.

Spánek

Spánek je velmi důležitým dějem, při něm dochází k omezení pohybové aktivity, reaktivity na vnější prostředí a změně činnosti mozku. Můžeme rozlišit dva typy spánku – non rem- synchronní a rem – paradoxní. Po usnutí nastupuje fáze synchronní, při níž je činnost mozku utlumena.

Číst článek na Celostnimedicina.cz
celostnimedicina.cz

Power-napping: mikrospánek, který občerství

Power-napping je speciální metoda mikrospánku, známá též jako technika klíče. Jakkoli to zní neuvěřitelně, můžete se díky této metodě tak uvolnit a načerpat tolik energie, jako byste prospali hodinu. Elektrická aktivita mozku se proměňuje v průběhu jednotlivých fází spánku a bdění. Pomocí elektroencefalografie (EEG) můžeme měřit a zaznamenávat elektrické proudění v mozku. Rozlišujeme fáze, kterým říkáme fáze beta, fáze alfa, fáze REM, fáze théta a fáze delta.
Číst článek na Celostnimedicina.cz
Roger Cole, Ph.D

Nespavost - jógou proti nespavosti 1. část

PŘEHLED INFORMACÍ O NESPAVOSTI
Insomnie bývá definována jako neschopnost usnout nebo vydržet spát dostatečně dlouho, aby se dostavil pocit odpočinutí. Prakticky řečeno, pokud máte potíže zůstávat bdělí v průběhu dne, ale setkáváte se s potížemi s usínáním nebo setrváním ve spánku během noci, trpíte insomnií.
Číst článek na Celostnimedicina.cz
Roger Cole, Ph.D

Nespavost - jógou proti nespavosti 2. část

Mnozí lidé, kteří často trpí nespavostí, si s tím dělají starosti a nutí se k tomu, aby mohli usnout. Bohužel, spánek po takovém úsilí nepřichází. Bývá tomu právě naopak: úsilí může spustit začarovaný kruh, ve kterém je největší překážkou pro usínání strach, že nebudeme schopni usnout. Jóga však učí, že na přípravu máme vynaložit veškeré možné úsilí, ale pak máme nechat věci běžet a nevázat se na výsledky.
Číst článek na Celostnimedicina.cz
dny
:
hodiny
:
minuty
:
sekundy