Recenze, diskuze a zkušenosti s Léčebný kód (Alexander Loyd, PhD., Ben Johnson)

Léčebný kód (Alexander Loyd, PhD., Ben Johnson) je našimi zákazníky prověřený a vyzkoušený produkt. Seznamte se před nákupem s jejich názory a dojmy. Recenze a zkušenosti těch, kteří jej vyzkoušeli před vámi, vám pomohou při nákupu.

Zde najdete informace a možnost objednání přípravku Knihy Léčebný kód (Alexander Loyd, PhD., Ben Johnson)

Kniha Léčebný kód je fantastická, proto jsem ji znova objednala jako dárek pro své známé :)

Knížka Léčebný kód je výborná a to, co se tam píše, funguje. Doporučoval bych všem si tu knížku přečíst.

Kniha Léčebný kód mě moc nadchla, už pomáhá i u kamarádky. Velmi se těším na seminář dr. Loyda v Praze, na který jsem se přihlásila díky vašemu odkazu v knize. Děkuji vám.

Zatím vám mohu poskytnout tuto informaci - velmi brzy se mi po začátku cvičení "Léčebného kódu" upravil spánek. Dlouhodobě jsem měla problém se spaním. Již jsem chtěla vyhledat pomoc, "Centrum pro poruchy spánku". Dnes spím celou noc, a když se probudím, zase usnu. Někdy se v noci probudím a cítím, že budu hůř usínat, tak si v posteli, vleže, zacvičím kódy a usnu. Opravdu to funguje. Věřím, že se dostaví i další výsledky, ale třeba za delší dobu.

Jelikož se mi kniha od A. Loyda Léčebný kód velmi líbila, tak jsem si poté u vás objednala ještě 4 výtisky pro své přátele.

Kniha Léčebný kód byla velice zajímavá. Myšlenky, které jsou popsány a následně uvedeny na příkladu jsou samozřejmostí každého dne. Někdy si musíme koupit knihu za 250 Kč, aby jsme se zamysleli, jak jsme sobečtí ke svému zdraví. V mém případě muselo dojít k vyčerpání organismu a hospitalizaci v nemocnici, abych přibrzdila. Zdraví je nejdůležitější!!! Kniha Léčebný kód mne naučila, jak s láskou o své zdraví pečovat.

Kniha Léčebný kód mne zaujala spíše ze zvědavosti, nýbrž praktikování postupu léčení je jednoduché a opravdu funguje. Jako u všech typů léčení však člověk nesmí zapomínat na jednu věc, a to, že uzdravit se, znamená také učinit se lepším člověkem, jelikož nemoc vždy poukazuje na to, že někde ve  svém životě děláme chybu. Takže uzdravení může být trvalé jedině, když se odstraní i příčina nemoci. Autoři uvádí, že příčinou všech nemocí je stres,  ale v tom bych si s nimi dovolila nesouhlasit. Snaží se vše vědecky vysvětlit a potvrdit, podle mě až příliš. Spousta věcí totiž existuje a vědecky se potvrdit nedá. Také vím, že tady na světě nejsem poprvé a spoustu problémů si člověk nasbírá v minulých životech- i některé příčiny nemocí. Souhlasím s nimi ale v tom, že pokud člověk žije a koná v lásce, je na nejlepší cestě k tomu zcela se uzdravit.  A léčebné kódy k tomu mohou opravdu hodně pomoci. Jednoduché věci bývají častokrát ty nejúčinnější.

S objednanými knihami jsem spokojena. Knihu Žít jako bohové jsem už dávno převedla do praxe a objednala ji i kamarádkám. Knihu Léčebný kód bych nazvala bombou a do praxe se ji chystám zavést co nejdříve. Vaše služba zákazníkům je perfektní. Ostatním ji vřele doporučuji.

Knihu Léčebný kód jsem přečetla a mohu potvrdit, že má opravdu příznivý vliv na to, jak se cítím. Léčebný kód praktikuji již cca 2 měsíce a cítím se opravdu dobře. Při čtení jsem nevěděla, jestli je možné, aby se projevil účinek tak jednoduchých cviků. Je to pravda, projevil. Cviky pomohou nejen zbavit se každodenních běžných stresů, ale i závažnějších problémů, které v sobě má většina z nás. Doporučuji ji všem, komu záleží na svém zdraví.

Kniha Léčebný kód je to nejlepší, co mě toho času potkalo. Během dvou dnů jsem se vyléčila z deprese a odložila prášky, které jsem užívala 10 let. Vyléčila různé bolesti kloubů a také manžela od různých neduhů. Ještě teď tomu nemohu uvěřit, jak jednoduché je se pomocí Lečebného kódu uzdravit a být šťastný. Mnohokrát děkuji tvůrcům této jedinečné knihy Alexandru Loydovi a Benu Johnsonovi za znovunalezené zdraví. Fascinující kniha. Nebudete potřebovat léky a lékaře.

16. listopad 2014 100%

27. červen 2014 90%

Geniální kniha pro každého...-

Pro Kniha obsahuje informace, které by si měl přečíst každý, kdo chce být na všech úrovních zdravý....

ivana, 16. květen 2014 100%

kniha má pro mě velký přínos

Pro velmi zajímavá kniha díky ní se léčíte bez chemickýchlékú

16. prosinec 2013 100%

nola, 11. červenec 2013 100%

Fascinující kniha. Nebudete potřebovat léky a lékaře.

Pro To nejlepší co mě toho času potkalo. Během dvou dnů jsem se vyléčila z deprese a odložila prášky ,které jsem užívala 10 let. Vyléčila různé bolesti kloubů a také manžela od různých neduhů.Ještě teď tomu nemohu uvěřit jak jednoduché je se pomocí Lečebného kodu uzdravit a být šťastný.Mnohokrát děkuji tvůrcům této jedinečné knihy Alexandru Loydovi a Benu Johnsonovi za znovunalezené zdraví.
Strana: 1

Novinky emailem

Zadejte svůj e-mail pro zasílání informací o nových produktech a slevách.